Офіційний сайт Молочанської міської ради Запорізької області

Розділи

Календар

« Грудень 2024 »
Пн   2 9 16 23 30
Вт   3 10 17 24 31
Ср   4 11 18 25  
Чт   5 12 19 26  
Пт   6 13 20 27  
Сб   7 14 21 28  
Нд 1 8 15 22 29  

Пошук

Новини

Звіт про роботу виконкому Молочанської міської ради за 2021 рік продовження

Продовження звіту друга с торінка.

АПР, земельні ресурсу, кадастр та екологічна безпека.

З переходом земель громади у комунальну власність жителям громади надана можливість узаконити земельні ділянки, які знаходились у користуванні або були вільні шляхом їх приватизації чи взяття в оренду. 0

Відділом АПР, земельних ресурсів, кадастрів та екологічної безпеки в 2021 році було опрацьовано близько 2700 листів та заяв від фізичних та юридичних осіб. Більшість прийнятих рішень стосується громадян на предмет надання дозволу на складання проектів землеустрою, технічних документацій та їх затвердження по земельним ділянкам під будівництво та обслуговування існуючих житлових будинків,про надання в оренду не витребуваних (нерозподілених) земельних часток (паїв), про надання дозволу Молочанській міській раді на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельних ділянок,про виділення в натурі (на місцевості) земельних ділянок для ведення товарного сільськогосподарського виробництва власникам земельних часток (паїв), та інші.

За звітній період 2021 року відділом АПР, земельних ресурсів, кадастрів та екологічної безпеки спільно з комісією з питань земельних відносин було проведено 18 засідань, на яких розглянуті заяви громадян та юридичних осіб та прийняті відповідні рішення сесією Молочанської міської ради. Проводилася інвентаризація земель громади. Оформлені правоустановчідокументи на землю під об’єктами комунальної власності: будівлею міської ради, під дорогою Т04-01(4 проекта), під стадіоном та парком м.Молочанськ, свердловиною, на території плодорозсадника. В стадії розробці знаходяться проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок: під будинком культури в м.Молочанськ, під дитячим комбінатом в с.Долина, меблевим комбінатом м.Молочанськ.

Протягом 2021р. укладено:

  • o 260 договорів оренди землі;
  • o 1 договір сервітутного користування;
  • o 363 додаткових угод до договорів оренди землі.

З метою виконання Закону України «Про державний контроль за використанням та охороною земель» Молочанською міською радою зокрема відділу АПР, земельних ресурсів, кадастрів та екологічної безпеки надсилалися листи (звернення) до контролюючих органів щодо порушення вимог земельного законодавства юридичними та фізичними особами, які використовують земельні ділянки без правовстановлюючих документів, в результаті чого міська рада несе збитки в розмірі недоодержання до бюджету громади за користування землею на правах оренди.

На протязі року велася робота по виконання постанови КМУ №107 від 07.02.2018р. по оформленню дотації на бджолосім’ї. Проведена роз’яснювальна робота та об’їзд населення, щодо обстеження та виявлення наявних карантинних бур’янів на присадибній та прилеглій території та роз’яснені методи боротьби з ними.

Проведено інвентаризацію земельних ділянок на всій території Молочанської міської територіальної громади, виявлено ряд порушень в використанні земельних ділянок юридичними та фізичними особами.

З метою проведення земельних торгів з продажу права оренди на земельні ділянки сільськогосподарського призначення комунальної власності затверджено перелік земельних ділянок, на які виставляються на земельні торги у формі електронного аукціону. Проведений аукціон в електронній формі по земельним торгам на продаж права оренди земельних ділянок на 6 лотів. На даний час продовжується робота по виявленню та формування нових земельних ділянок комунальної власності, які можна було б підготувати для продажу права оренди на земельних торгах у формі електронного аукціону.

v Проаналізувавши роботу виключно, що стосується прямих повноважень відділу АПР, земельних ресурсів, кадастрів та екологічної безпеки за 2021 рік, до бюджету громади надійшло від сплати за землю (податок) з фізичних та юридичних осіб, в сумі 4907 тис. грн., що на 140 тис.грн більше в порівнянні з 2020 роком. За період 2021 р. до бюджету громади надійшла орендна плата за землю з юридичних та фізичних осіб у сумі 8958 тис.грн., що на 2956 тис. грн більше в порівнянні з 2020р. Робота по відстеженню наповнення бюджету громади від сплати за землю (податок) та від орендної плати за землю з юридичних та фізичних осіб ведеться і надалі.

v Відділ АПР, земельних ресурсів, кадастрів та екологічної безпеки працює щодо збільшення дохідної частини у пункті сплати податку з фізичних осіб за результатами річного декларування. Але в 2021 році цього податку надійшло на 556 тис.грн менше в порівнянні з 2020 роком.

 

 

Робота відділу з організаційних питань, діловодства та архівної справи за 2021 рік.

 

Робота відділу направлена на: облік, реєстрацію документів; дотримання Закону України "Про звернення громадян"; розгляд, реєстрацію звернень, письмових пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли до міської ради; облік громадян, що побували на особистому прийомі у міського голови, контроль виконання його доручень; проведення консультації та надання роз'яснень громадянам, які виявили бажання звернутись (або звернулись) на особистий прийом про порядок вирішення їх проблем; належну організацію особистого прийому громадян міським головою; проводення аналізу письмових і усних звернень громадян; дотримання Законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації» організацію роботи щодо доступу до публічної інформації в частині опрацювання, систематизації, аналізу та контролю щодо задоволення запиту на інформацію розпорядником інформації та надання консультацій під час оформлення запиту. Відділ забезпечує ведення обліку документів, що зберігаються в Трудовому архіві; видачу архівних довідок, копій документів на запити фізичних і юридичних осіб; тимчасове зберігання архівних документів ліквідованих юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців, які здійснювали свою діяльність (були зареєстровані) на території громади.

Щодо роботи зі зверненнями громадян:

 

Підготовлено та затверджено Порядок організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Молочанської міської ради, яким затверджено графіки особистого та виїзного прийомів громадян керівниками виконавчих органів влади, графік проведення прямих «гарячих» телефонних ліній посадовими особами виконавчого комітету ради, а також графік особистого прийому громадян старостами. Графіки розміщено на сайті та інформаційному куточку. Графіки проведення прямих «Гарячих» телефонних ліній постійно оновлюються.

Особистий прийом громадян міським головою проводиться щовівторка, всі звернення оформляються в журналі особистого прийому та ведеться контроль за виконанням завдань відповідно до тематики звернень. Але громадяни звертаються і в невизначений графіком час. Відмов у прийомі громадян не було, всі звернення розглянуто, надано роз’яснення на місці та можливу допомогу по суті порушених питань.

Всі звернення, що надійшли до виконавчого комітету Молочанської міської ради розглянуті та опрацьовані. Всі питання, що порушуються у зверненнях громадян, які є в компетенції міської ради, вирішуються. В інших випадках громадянам надається обґрунтоване письмове роз’яснення, куди вони мають звернутися для вирішення питання, за якою адресою та які матеріали для цього необхідні.

Юридично-кадрове забезпечення діяльності ради та її виконавчого комітету

 

З юридичного супровіду діяльності ради та виконкому

У 2021 році представниками Молочанської міської ради та її виконавчого комітету, було прийнято участь у судових засіданнях з розгляду цивільних та господарських справ. Загалом у 2021 році було судами було розглянуто 28 судових справ за безпосередньою участю представників ОМС Молочанської ТГ. Здебільшого позови стосувались визнання прав на нерухоме майно в порядку спадкування, вирішення земельних спорів, визнання осіб недієздатними та призначення опікуна таким особам, захисту інтересів дітей громади із залученням органу опіки та піклування тощо.

Організовано роботу адміністративної комісії із розгляду справ про адміністративні правопорушення на території громади.

З кадрової роботи

У 2021 році затвердженно структуру апарату Молочанської міської ради та її виконавчого комітету, інших її виконавчих органів. Станом на 01.01.2022 р. створено 12 відділів. Затверджена штатна чисельність – 60,5 штатних одиниць, з них 15 працюють в старостинських округах.

Проведено 14 конкурсів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування.

На громадських роботах у 2021 році підсобними робітниками працювали 15 осіб з числа зареєстрованих безробітних.

 

З питань цивільного захисту та мобілізаційної роботи

Згідно до п. 3 ч. 3 ст. 10 Кодексу цивільного захисту України, на території міста створена та функціонує – Молочанська міська ланка Запорізької територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту. Створено місцеву комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій м.Молочанськ - координаційний орган, який функціонує в складі Молочанської міської ланки Запорізької територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту. Протягом 2021 року зазначеною комісією проведено 28 засідань, на яких розглянуто 69 питань. Виділено з місцевого матеріального резерву 910 літрів бензину А-95 АРЗ СП ГУ ДСНС України у Запорізькій області для здійснення запобіжних заходів у разі загрози виникнення надзвичайних ситуацій. Під керівництвом Державної протиепізоотичної комісії при Пологівській райдержадміністрації успішно ліквідовано вогнище спалаху африканської чуми свиней у м. Молочанськ. Для розчистку снігу придбано 3 лопати для кожного комунального господарства, лотапою обладнаний новий сміттєвоз.

Міська рада приймає участь в проекті «Поліцейський офіцер громади». Орієнтовно в лютому 2022 року два поліцейських офіцера громади будуть нести службу в громаді. Один буде находитись та обслуговувати місто Молочанськ, Долинський та Виноградненський старостинські округи, другий буде знаходитись в с.Номиколаївка та обслуговувати Новомиколаївський, Балківський, Лагідненький старостинські округи.

З військового обліку

 

Інспекторами з військового обліку, в тому числі на віддалених робочих місцях ведеться робота із забезпечення ведення військового обліку на території громади.

Організовано заходи з проведення призову громадян України на строкову військову службу в квітні- червні 2021р. та жовтні-грудні 2021р.

Фінансова діяльність.

 

Робота фінансового відділу Молочанської міської ради у 2021 році була направлена на організацію та здійснення функцій по виконанню планових показників доходної та видаткової частин бюджету, контролю за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу, координацію діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету, відповідно до норм бюджетного законодавства України.

У процесі виконання покладених на фінансовий відділ завдань, відділ співпрацює з Токмацьким управління Державної казначейської служби України Запорізької області, департаментом фінансів Запорізької обласної державної адміністрації, структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради та розпорядниками бюджетних коштів усіх рівнів.

У 2021 році фінансовим відділом було розпочато викладення на офіційному веб-сайті Молочанської міської ради щотижневої та щомісячної інформації про надходження та фінансування з міського бюджету громади.

У січні минулого року фінансовим відділом було складено та затверджено постійний розпис бюджету територіальної громади на 2021 рік, збалансовано помісячно доходи та видатки, що дозволило здійснювати фінансування видатків у повному обсязі вже починаючи з січня.

Протягом звітного періоду постійно здійснювався аналіз виконання міського бюджету за доходами та видатками, стан освоєння бюджетних коштів головними розпорядниками.

За підсумками роботи січня-грудня 2021 року виконання бюджету територіальної громади по власних доходах загального фонду забезпечено на 112,2 %. До бюджету всього за рік надійшло 103.5 млн грн., в тому числі власних надходжень 60.2 млн.грн. Понад план надійшло фінансових ресурсів у сумі 6.6 млн. грн, в тому числі ПДФО -1.4 млн грн, місцеві податки – 4.6 млн.грн, інші – 0.6 млн грн).

У 2021 році найбільше доходів надійшло до бюджету від податку з доходів фізичних осіб в обсязі 34.8 млн. грн, що становить 57.9 % у власних надходженнях, місцевих податків і зборів надійшло 23.7 млн грн, що становить 39.4% у власних надходженнях.

Також до загального фонду бюджету надійшли наступні трансферти:

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію програми «Спроможна школа для кращих результатів» в сумі 107,4 тис. грн., або 35,0% до річного плану;

- субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію заходів, спрямованих на підвищення доступності широкосмугового доступу до Інтернету в сільській місцевості в сумі 250,0 тис. грн., або 100% до річного плану;

- субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету в сумі 484,1 тис. грн., або 100% до річного плану, яка використана в сумі 347,7 тис. грн. на придбання комп’ютерної техніки, меблів та засобів навчання;

До спеціального фонду бюджету надійшло 3,3 млн. грн., з них:

- екологічного податку надійшло в сумі 39,6 тис. грн.;

- інші неподаткові надходження надійшло 48,0 тис. грн.;

- власних надходжень бюджетних установ надійшло в сумі 1 166,4 тис. грн.;

- фактичні надходження до цільових фондів за січень-жовтень 2021 року становлять 353,5 тис. грн.;

- офіційні трансферти згідно субвенції з місцевого бюджету на здійснення природоохоронних заходів надійшли кошти в сумі 1 742,4 тис. грн. за рахунок яких разом з співфінансуванням придбана машина для збору та транспортування твердих побутових відходів та проведені видатки по будівництву напірного каналізаційного колектору м. Молочанськ.

Обсяг фінансових ресурсів, отриманий від виконання планових показників доходної частини бюджету, дозволив забезпечити своєчасне фінансування бюджетних установ, реалізацію заходів програм, відповідно до пропозицій головних розпорядників коштів.

У повному обсязі, відповідно до пропозицій головного розпорядника, профінансовано видатки загального фонду на проведення заходів з благоустрою в сумі 537,5 тис. грн., а саме на:

- поліпшення та забезпечення належних умов для обслуговування на належному рівні населених пунктів;

- придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю для благоустрою території;

- оплата електроенергії вуличного освітлення;

- прибирання та утримання в належному санітарному стані територій загального користування (викошування бур’яну та карантинних рослин,), тощо;

Також у повному обсязі, відповідно до пропозицій головного розпорядника, профінансовано видатки загального та спеціального фонду на проведення заходів з забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства в т.ч. по поточним трансфертам КП «Венеція», КП «Славутич» та КП «Кірове» в сумі 1 329,0 тис. грн., а саме на:

- поліпшення та забезпечення належної та безперебійної роботи водопровідно-каналізаційного господарства;

- придбання обладнання для поточного ремонту свердловин та насосів, тощо.

Згідно з Законом України «Про доступ до публічної інформації» всі паспорти бюджетних які готує фінансовий відділ, розміщуються на офіційному веб-сайті Молочанської міської ради.

У звітному періоді фінансовим відділом забезпечено подання до інформаційно-аналітичної системи «LOGICA» паспорту бюджетної програми, а також завантажено до системи рішення про бюджет громади на 2021 рік та прогноз місцевого бюджету на 2022-2024 роки.

З серпня минулого року велася робота по формуванню проєктних показників міського бюджету на 2022 рік та його прогнозу на 2022-2024 роки.

Підсумовуючи викладену інформацію, хочу підкреслити, що спільними зусиллями виконавчого комітету, депутатського корпусу за минулий рік проведена певна робота. Чи все заплановане вдалося вирішити? Ні, по ряду різних причин. Разом з тим, хочу сказати, чим раніше ми усвідомимо, що краще наше завтра залежить від кожного з нас, тим швидше ми будемо жити краще. Безумовно, я як голова громади за все несу відповідальність та разом з виконавчим комітет щоденно працюємо на розвиток території. Можна безкінечно звинувачувати керівництво, безпосередньо мене, але є і інші факти:

- Посаджений саженець вирвали, чим завдали шкоду громаді, а якщо не вирвати, а посадити кожному хоча б по одному саженцю було б 12 тисяч дерев.

Як приклад це парк в с.Долина, який зроблений спільними зусиллями влади та громади. Йому всього 4 роки, а яка краса. І в цьому році за ініціативи місцевого жителя Ручки Віктора Васильовича ще висаджено 50 саженців берези, дуба, сосни та 2 ялини в с.Долина та 15 кущів самшиту в с.Левадне.

- По причині невакцинації вчителів в одній із шкіл громади 2 місяці учні 5-11 класів не мали змоги відвідувати школу, а займались дистанційно. Але від цього залежить якість знань, а вона в нас бажає бути кращою. Кращі учні- випускники, які мали намір вступати до вищих навчальних закладів та здавали ЗНО мали результат:

- на 1-3 бали склали математику 47% учнів, українську мову 15% учнів;

- на 4-6 балів склали математику 28% учнів, українську мову 56% учнів.

Постає питання, яка ж якість знань в решти випускників? При тому, що на фінансування загальної середньої освіти в минулому році було направлено 49 млн.грн або 50% коштів громади.

- Безпощадне знищення майна Хлібної бази №74 жителями міста, хоча на даний час ми тісно співпрацюємо з фондом держмайна по цьому підприємству. Наша мета відновити всі документи на підприємство, чим створити можливість його продажу. І не треба пояснювати, що дасть для громади відновлення його роботи, а в той же час ми беремо молот і б’ємо бетон, щоб витягнути арматуру. І не задумуємось, чи буде після таких дій це підприємство цікаве інвестору.

- Викидання мішків з сміттям на узбіччя доріг, на стихійні звалища в населеному пункті, при цьому відмовляємося підписувати договір на вивіз твердих побутових відходів.

- «Гра» з реле вуличного освітлення: включення в денний час та виключення в нічний час.

Більше не буду наводити приклади, думаю зрозуміло.

Аналізуючи 2021 рік хочу сказати, що це був рік становлення нашої громади, формування структури апарату, вивчення проблем території, знайомства і напрацювання контактів між нами. Одним з основних питань було наповнення дохідної частини бюджету. Завдяки цій роботі вдалося збільшити власні доходи на 6.6 млн, або 13.3% в 2021 році, та в бюджеті на 2022 рік збільшити видатки на Програму соціально-економічного розвитку на 2.3 млн.

Наша громада має всі можливості для розвитку, але цей шлях не легкий. Але є дуже гарне українське прислів’я: «Гуртом і батька легше бити».

З повагою міський голова Ірина Липка

Середа, 26 Січня 2022 17:54 | Переглядів: 501